2019. január 5., szombat

B.Ú.É.K.!

Mindenkinek békés, boldog, sikerekben gazdag új évet kívánok!
Ebben az évben remélem, kicsit jobban fogok pörögni, mint 2018-ban, vagy előtte.
Az idei tervem az, hogy a teljes Megelevenedett démoni szobor szériát átköltöztetem ide, míg a Last Fantasy-n a már elkezdett történeteket is szeretném folytatni. Majd egyszer...
Hogy az új év jól kezdődjön, megtörtént az első nagy átírás. A Mikael nyomában első pár fejezetét úgy nagyjából teljesen átírtam, rájöttem, hogy előnyösebb hősnőnknek, ha nem civakodik túl sokáig álmai pasijával.
Ma megkaptátok az új első fejezetet, holnap jön a terjedelmileg jóval rövidebb második fejezet, aztán a többi majd jön, amikor készen lesz.
Így végezetül pedig hadd mutassam be a nagy változáshoz tartozó ihletadó videót, amelyet szarrá hallgattam, míg az átíráson dolgoztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

B.Ú.É.K.!

Mindenkinek békés, boldog, sikerekben gazdag új évet kívánok! Ebben az évben remélem, kicsit jobban fogok pörögni, mint 2018-ban, vagy előt...